Nu finns min bok, officiellt på marknaden. Bisarr känsla, att gå in på Adlibris, Bokus m.fl. och se den i utbudet, tillsammans med de andra. Och att den finns i bibliotekets utlåningstjänst, med en hel hög reserveringar dessutom. Sjukt.
Det har trillat in några recensioner. Det man nästan fruktat mest, men som hittills varit över förväntan.
"Rekommenderas verkligen"
"Hög igenkänning"
"Vågar man utse årets debutant redan i februari?"
"Välskriven bladvändare"
"En fantastisk och läsvärd bok jag kommer läsa igen"
Några av omdömena. Jag räknar kallt med att det också kommer att komma inte lika positiva recensioner, det går nog inte att undvika. Men otroligt glad över att boken verkar ha hittat sin målgrupp och jag suger i mig varje uns av beröm. Innerligt tack!
E-boken är på gång nästa vecka och ljudboken alltså senare i vår, närmare sommaren. Spännande tider, men samtidigt, sett ur ett större perspektiv, betydelselöst med tanke på vad som händer i världen. Det är inte så lätt att glädjas när människor nära oss drabbas av krig, lidande och sorg. Att världen inte kommit längre än så.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar